Webáruház  

Bellmaster®

Bellmaster

Költség megtakarító telekommunikációs megoldások

Vállalatgazdasági szempontból az irodák, telephelyek telefonköltségeinek optimalizálása általános igény. Pontos kimutatásokkal, leosztott személyi híváskimutatásokkal ésszerűen lehet csökkenteni ezeket a költségeket. Saját fejlesztésű szoftverünk beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Ajánljuk ezt mindazon személyeknek, akik szükségesnek tartják megfogni az elejtett Forintokat.

 

Optimalizálja telekommunikációs rendszerét.

  • Ön tudja pontosan, miért fizet ennyi telefonszámlát?
  • Szeretné telekommunikációs költségeit csökkenteni?
  • Szeretné e-mailben megkapni cége kiértékelt hívás adatait?
  • Szeretné biztonságban tudni a telekommunikációs költségeinek információit?
  • Szeretné íróasztalától felügyelni a telepített rendszert?
  • Fontos Önnek a költségelemzés, szeretné tudni melyik részlege, munkatársa mennyit telefonál?
  • Veszett e már el az előző havi telefonhívások listája?
  • Szeretne könnyen telepíthető, beüzemelhető rendszert?
  • Történt e már, olyan hogy csak hó végén vette észre, hogy nem működött a költségelemző rendszere?
  • Szeretné elemezni a szolgáltatók tarifatábláit?
  • A jelenleg használt tarifikációs rendszere minden követelménynek megfelel?
  • Megoldást kínálunk

 

BellMaster® Telefon költségelemző rendszer

Díjszabás képernyő

Nem kell programozónak, de még az informatikai fogalmak értőjének sem lennie ahhoz, hogy munkahelyén a munkaidő kihasználásának aránya a „valódi” munka javára módosuljon, a BellMaster® használatával.

A felhasználóbarát, „minél kevesebb ablakot” kialakítás egy-egy gombnyomás segítségével tárja Ön elé a kívánt információkat

A rendszerrel költséghatékonyan kezelheti hívásait, elemezheti tarifacsomagjait, szolgáltatóit, Optimalizálhatja telekommunikációs rendszerét.

A rendszer célja tehát a telefont munkaeszközként is használó cégeknél felmerülő, a telefonálással kapcsolatos adminisztratív teendők (személyenkénti költséggyűjtés, telefonszámla ellenőrzés, belső elszámolás, szervezeti költségbontás, egyéb adatgyűjtés, stb.) gyorsítása, egységesítése, automatizálása.

 

Főbb jellemzők

  • Szervezeti felépítés fastruktúrában korlátlan mélységig .
  • Gyakran használt keresési feltételek tárolása a felhasználó igényei szerint
  • Jelentések küldése E-mailen keresztül
  • Többféle kimeneti formátum ( HTML, Excel-tábla, stb. )
  • Fix költségek hozzárendelése a hívásdíjhoz
  • Egyéni és VPN ( virtuális magánhálózati díjazás )
  • Teljesen automatikus időzített jelentések minden felhasználó számára
  • Ügyfél, és hozzáférési kódok támogatása
  • Költségelemzés rugalmas szűrőfeltételek alapján
  • Hálózati elérés
  • Költségelemzés a szolgáltató számlázási időszakával egybeesően
  • „Újrafeldolgozhatóság” paraméterek változtatása után
  • Minden fővonalhoz külön díjszabás rendelhető
  • Alternatív szolgáltatók kezelése
  • A fővonal díjcsomag-paramétereinek teljes implementálhatósága
  • Automatikus újraindítás áramszünet után

 

Költségcsökkentő szolgáltatásaink:

  • Állapot felmérés, tanácsadás, optimalizálás
  • Alternatív vonali szolgáltatások értékesítése
  • Automatikus legolcsóbb szolgáltatás kiválasztó rendszerek (ARS, Least-Cost-Routing)
  • Automatikus híváskezelő rendszerek
  • Tarifikációs rendszerek